Gdzie skorzystać z usługi ?

W przypadku Internet Bankingu: po zalogowaniu się do serwisu transakcyjnego i wybraniu zakładki doładowania. Podając numer telefonu, operatora oraz kwotę doładowania.

lub

W placówce podając numer telefonu, operatora oraz wpłacając kwotę doładowania

lub

W bankomacie po aktywacji bezpłatnej usługi Mój Rachunek, podając numer telefonu i kwotę doładowania.

 

Charakterystyka

  • Usługa polegająca na doładowaniu telefonu komórkowego na kartę określonej kwoty u wskazanego operatora,
  • Bank świadczy usługi doładowań w Placówkach (w kasach lub u dysponentów) a także za pomocą Internet Bankingu, Internet Bankingu dla Firm,
  • Bank obsługuje doładowania następujących operatorów: Plus, Orange, T-Mobile, Play, Heyah, Polsat Cyfrowy, wRodzinie, Virgin Mobile, Lycamobilne.

 

Korzyści

  • Szybkość – doładowanie następuje bezpośrednio po wprowadzeniu niezbędnych danych: numeru telefonu, kwoty doładowania,
  • Wygoda – doładowanie może wykonać klient w usłudze Internet Banking, także poprzez aplikacje mobilną, lub pracownik Banku w Placówce,
  • 0 zł za korzystanie z usługi,
  • Promocje na doładowania organizowane przez operatorów sieci komórkowych,
  • Nie ma konieczności posiadania w Banku rachunku bieżącego.

 

Istnieje możliwość wygenerowania faktury za doładowanie. Opcja dostępna na stronie  https://faktury.bluemedia.pl/