Gdzie skorzystać z usługi ?
W przypadku Internet Bankingu: po zalogowaniu się do serwisu transakcyjnego i wybraniu zakładki doładowania. Podając numer telefonu, operatora oraz kwotę doładowania.
lub
W placówce podając numer telefonu, operatora oraz wpłacając kwotę doładowania
lub
W bankomacie po aktywacji bezpłatnej usługi Mój Rachunek, podając numer telefonu i kwotę doładowania.
Charakterystyka
- Usługa polegająca na doładowaniu telefonu komórkowego na kartę określonej kwoty u wskazanego operatora,
- Bank świadczy usługi doładowań w Placówkach (w kasach lub u dysponentów) a także za pomocą Internet Bankingu, Internet Bankingu dla Firm,
- Bank obsługuje doładowania następujących operatorów: Plus, Orange, T-Mobile, Play, Heyah, Polsat Cyfrowy, wRodzinie, Virgin Mobile, Lycamobilne.
Korzyści
- Szybkość – doładowanie następuje bezpośrednio po wprowadzeniu niezbędnych danych: numeru telefonu, kwoty doładowania,
- Wygoda – doładowanie może wykonać klient w usłudze Internet Banking, także poprzez aplikacje mobilną, lub pracownik Banku w Placówce,
- 0 zł za korzystanie z usługi,
- Promocje na doładowania organizowane przez operatorów sieci komórkowych,
- Nie ma konieczności posiadania w Banku rachunku bieżącego.
Istnieje możliwość wygenerowania faktury za doładowanie. Opcja dostępna na stronie https://faktury.bluemedia.pl/