Co to za usługa ?

 

SmartKARTA to usługa w aplikacji mobilnej pozwalająca wypłacać i wpłacać pieniądze bezdotykowo w bankomacie!

Usługa dostępna jest w aplikacji mobilnej banku – Nasz Bank.  To wygodna i bezpieczna metoda obsługi rachunku we wpłatomacie.

  • domyślny dzienny limit wypłaty smartKARTĄ – 1000 zł
  • max. możliwy dzinny limit wypłaty smartKARTĄ – 10000 zł (możliwa zmiana limitu tylko w placówce banku)
  • brak limitu wpłat

 

Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?

 

  1. Uruchom aplikacje mobilną banku spółdzielczego – Nasz Bank
  2. Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
  3. W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata lub wpłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.

Korzystaj też z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ. Nie musisz wtedy wcale dotykać bankomatu!

Instrukcja dla klienta

 

Jak wypłacić pieniądze korzystając z usługi ?

 

Jak wpłacić pieniądze korzystając z usługi ?