KARTA DEBETOWA VISA EURO

Dzięki karcie VISA EURO nie musisz zabierać ze sobą waluty Euro za granicę, a dostęp do pieniędzy masz cały czas

 

Z kartą debetową VISA EURO zyskujesz:

  • komfort – masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
  • możliwość dokonywania w kraju i w strefie euro transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
  • bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
  • możliwość dokonywania transakcji w Internecie
  • bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków  w bankomatach realizujących tę usługę
  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

Limity karty:

  • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 5 000 EUR
  • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 10 000 EUR
Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe)
Pojedyncza transakcja internetowa 100 PLN
Suma transakcji internetowych 400 PLN
Liczba następujących po sobie transakcji internetowych 5

Koszt wydania karty: 0 zł
Okres ważności karty: 5
lat

Aktywuj kartę w 3 prostych krokach: 

  • Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.

  • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: 
    Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.

  • Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzymasz go osobną przesyłką.

Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
W przypadku wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:

Kartę możesz aktywować także Placówkach Banku.

Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

W przypadku problemów z aktywowaniem karty zapraszamy do kontaktu z Infolinią pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00, czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora).


W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

  • telefonicznie w Centrum Kart tel. +48 86 215 50 50 czynny całą dobę,
  • telefonicznie w systemie zastrzegania kart tel. +48 828 828 828 czynny całą dobę,
  • osobiście w placówce Banku Spółdzielczego w Sokołowie Młp.

Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu karty od zgłoszenia zastrzeżenia karty.

Zachęcamy do skorzystania z atrakcyjnej oferty i złożenia wniosku gdyż nie pobieramy opłaty za wydanie karty.