KARTA DEBETOWA VISA EURO
Dzięki karcie VISA EURO nie musisz zabierać ze sobą waluty Euro za granicę, a dostęp do pieniędzy masz cały czas
Z kartą debetową VISA EURO zyskujesz:
- komfort – masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
- możliwość dokonywania w kraju i w strefie euro transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
- bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
- możliwość dokonywania transakcji w Internecie
- bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
Limity karty:
- maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 5 000 EUR
- maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 10 000 EUR
Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe) | |
---|---|
Pojedyncza transakcja internetowa | 100 PLN |
Suma transakcji internetowych | 400 PLN |
Liczba następujących po sobie transakcji internetowych | 5 |
Koszt wydania karty: 0 zł
Okres ważności karty: 5 lat
Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.
- W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę:
Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.
- Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzymasz go osobną przesyłką.
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
W przypadku wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:
- logowania do portalu (>>kliknij i pobierz instrukcję<<)
- aktywacji karty krok po kroku (>>kliknij i pobierz instrukcję<<)
Kartę możesz aktywować także Placówkach Banku.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty zapraszamy do kontaktu z Infolinią pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00, czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora).
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
- telefonicznie w Centrum Kart tel. +48 86 215 50 50 czynny całą dobę,
- telefonicznie w systemie zastrzegania kart tel. +48 828 828 828 czynny całą dobę,
- osobiście w placówce Banku Spółdzielczego w Sokołowie Młp.
Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu karty od zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Zachęcamy do skorzystania z atrakcyjnej oferty i złożenia wniosku gdyż nie pobieramy opłaty za wydanie karty.