Karta MasterCard PayPass

Szybkie i wygodne zakupy na wyciągnięcie ręki.

 

Karta MasterCard PayPass to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass to:

  • łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej,
  • dostęp do środków na rachunku bez konieczności wizyty w placówce Banku, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów, których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty,
  • możliwość dokonywania transakcji w Internecie i płatności mobilnych,
  • bezpieczeństwo dzięki usłudze 3D Secure,
  • możliwość sprawdzenia w bankomatach aktualnego stanu wolnych środków na rachunku,
  • akceptowalność karty w całej Polsce i na świecie,
  • bonusy – bezcennechwile.pl
  • szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek we wpłatomacie Banku Spółdzielczego w Sokołowie Młp. – konieczność aktywacji usługi Mój rachunek

Karta umożliwia Ci płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.

Koszt wydania karty: 0 zł

Limity karty:

  • maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN  – 100zł
  • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 10 000 zł
  • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 50 000 zł
Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe)
Pojedyncza transakcja internetowa 100 PLN
Suma transakcji internetowych 400 PLN
Liczba następujących po sobie transakcji internetowych 5

Aktywuj kartę w 3 prostych krokach: 

  • Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.

  • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę:
    Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.

  • Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzymasz go osobną przesyłką.

Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
W przypadku wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:

Kartę możesz aktywować także Placówce Banku.

Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

W przypadku problemów z aktywowaniem karty zapraszamy do kontaktu z Infolinią pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00, czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora)


 

W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

  • telefonicznie w Centrum Kart tel. +48 86 215 50 50 czynny całą dobę,
  • telefonicznie w systemie zastrzegania kart tel. +48 828 828 828 czynny całą dobę,
  • osobiście w placówce Banku Spółdzielczego w Sokołowie Młp.

Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu karty od zgłoszenia zastrzeżenia karty.

Zachęcamy do skorzystania z atrakcyjnej oferty i złożenia wniosku gdyż nie pobieramy opłaty za wydanie karty.