Karta MasterCard PayPass
Szybkie i wygodne zakupy na wyciągnięcie ręki.
Karta MasterCard PayPass to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.
Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass to:
- łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej,
- dostęp do środków na rachunku bez konieczności wizyty w placówce Banku, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów, których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty,
- możliwość dokonywania transakcji w Internecie i płatności mobilnych,
- bezpieczeństwo dzięki usłudze 3D Secure,
- możliwość sprawdzenia w bankomatach aktualnego stanu wolnych środków na rachunku,
- akceptowalność karty w całej Polsce i na świecie,
- bonusy – bezcennechwile.pl
- szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek we wpłatomacie Banku Spółdzielczego w Sokołowie Młp. – konieczność aktywacji usługi Mój rachunek
Karta umożliwia Ci płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.
Koszt wydania karty: 0 zł
Limity karty:
- maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN – 100zł
- maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 10 000 zł
- maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 50 000 zł
Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe) | |
---|---|
Pojedyncza transakcja internetowa | 100 PLN |
Suma transakcji internetowych | 400 PLN |
Liczba następujących po sobie transakcji internetowych | 5 |
Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.
- W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę:
Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.
- Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzymasz go osobną przesyłką.
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
W przypadku wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:
- logowania do portalu (>>kliknij i pobierz instrukcję<<)
- aktywacji karty krok po kroku (>>kliknij i pobierz instrukcję<<)
Kartę możesz aktywować także Placówce Banku.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty zapraszamy do kontaktu z Infolinią pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00, czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora)
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
- telefonicznie w Centrum Kart tel. +48 86 215 50 50 czynny całą dobę,
- telefonicznie w systemie zastrzegania kart tel. +48 828 828 828 czynny całą dobę,
- osobiście w placówce Banku Spółdzielczego w Sokołowie Młp.
Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu karty od zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Zachęcamy do skorzystania z atrakcyjnej oferty i złożenia wniosku gdyż nie pobieramy opłaty za wydanie karty.