Blik zobacz jakie to wygodne!

DOSTĘPNE TYLKO DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH KONTO FIRMOWE DLA JEDNOOSOBOWEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ!

W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.

Gdzie i jak korzystać z usług BLIK ?

 

Wypłaty z bankomatu bez karty

W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.

Płatności w sklepie stacjonarnym

Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

Płatności w sklepie internetowym

Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

Płatności przelewem na numer telefonu 

Funkcja ta polega na natychmiastowym przesyłaniu pieniędzy z rachunku bankowego jednego użytkownika na rachunek innego, z wykorzystaniem numerów telefonu uczestników transakcji. Główną zaletą przelewów za pomocą numeru telefonu w BLIK są szybkość, wygoda oraz brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy. Do uruchomienia usługi konieczna jest aktualizacja aplikacji mobilnej Nasz Bank. Maksymalna kwota przelewu 500 zł

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

Limity dla transakcji BLIK:

Domyślny limit(obowiązuje od 02.01.2024r. ) Maksymalny limit
Wypłata gotówki 2 000zł 10 000 zł
Płatności w sklepach 3 000 zł 10 000 zł
Płatności w Internecie 3 000 zł 10 000 zł

Limity dla przelewów BLIK na telefon:

Przelew BLIK na telefon 1000 zł(maksymalnie jednorazowo) 3000 zł(maksymalnie dziennie)

Istnieje możliwość zwiększenia domyślnych limitów do maksymalnych 10 000 zł kontaktując się z nami telefonicznie lub osobiście. Obniżenie limitów domyślnych możesz wykonać w bankowości internetowej.

Jak aktywować usługę BLIK ?

Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.

1.Zaktualizuj aplikację „Nasz Bank”.

2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje „Ustawienia”

3. Wybierz opcję „BLIK” i przesuń suwakiem na tryb „Włączony”, a następnie ZAPISZ ustawienia

4. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.

 

BLIK przelew na telefon

Jak aktywować funkcję BLIK przelew na telefon ? 

1. Zaktualizuj aplikację „Nasz Bank”.

2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje „Ustawienia” po czym kliknij Przelew na telefon BLIK”

Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK i włącz możliwość odbierania przelewów na telefon BLIK.

Jak wykonać przelew na telefon BLIK ?

1. Wybierz opcje „Przelew na telefon”.

2. Wybierz odbiorcę lub wpisz numer telefonu.

Kontakty oznaczone BLIK mogą odbierać przelewy na telefon BLIK.

3. Uzupełnij szczegóły operacji i wybierz DALEJ.

Sprawdź dane przelewu, wybierz WYKONAJ ,podaj e-PIN i ZATWIERDŹ.