Rachunek bieżący
Posiadanie rachunku bieżącego umożliwia:
- gromadzenie środków pieniężnych,
- prowadzenie bieżących rozliczeń w formie gotówkowej i bezgotówkowej,
- swobodne dysponowanie środkami,
- realizowanie płatności do wysokości salda,
- otrzymanie kredytu w rachunku.
- uzyskanie dostępu do bankowości mobilnej NaszBank (bezpiecznej aplikacji do autoryzacji transakcji),
- zarządzenie kontem i usługami poprzez bankowość internetową,
- używanie karty VISA Business, z funkcją płatności zbliżeniowych i wysokimi dziennymi limitami transakcyjnymi,
- założenie profilu zaufanego, który umożliwia załatwianie spraw urzędowych online (CEIDG, e-PUAP,ZUS),
- korzystanie z usługi mojeID, czyli potwierdzenie tożsamości online u dostawców komercyjnych,
- składanie wniosków online – np. Tarcza Finansowa PFR,
- otrzymanie terminalu płatniczego za 0 zł,
- transakcje BLIK (konta dla firm w formie jednoosobowej działalności gospodarczej)
- wiele innych…
Korzyści:
• 0 zł za otwarcie rachunku bankowego
• 0 zł za prowadzenie rachunku bankowego*
• 0 zł za wypłaty w PLN BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce
• 0 zł za wpłatę gotówki we wpłatomacie naszego Banku
• 0 zł za standardowe przelewy w bankowości internetowej i mobilnej**
*Wysokości opłaty to 0 zł przez okres 12 miesięcy od zawarcia umowy o prowadzenie rachunku bieżącego przy spełnieniu warunku utrzymania średniego salda środków na rachunku w miesiącu za który naliczana jest prowizja na poziomie przekraczającym 5 000 zł. Dotyczy klientów, którzy zawarli umowę o prowadzenie rachunku bieżącego na działalność pozarolniczą od dnia 02.05.2023 r., oraz w okresie 6 miesięcy od otwarcia konta nie posiadali w Banku
Spółdzielczym w Sokołowie Młp., rachunku bieżącego/pomocniczego na działalność pozarolniczą.
**Wysokości opłaty to 0 zł przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy o prowadzenie rachunku bieżącego. Dotyczy rachunków bieżących na działalność pozarolniczą oraz klientów którzy zawarli umowę o prowadzenie rachunku bieżącego od dnia 02.05.2023 r. i w okresie 6 miesięcy od otwarcia konta nie posiadali w Banku Spółdzielczym w Sokołowie Młp. rachunku bieżącego/pomocniczego na działalność pozarolniczą.
Dokumenty niezbędne do otwarcia rachunku bankowego:
1. Jednoosobowa działalność:
- dowód osobisty,
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- pieczątka zgodna z nagłówkiem REGONU,
- REGON,
- NIP.
2. Spółka cywilna:
- dowody osobiste,
- umowa spółki,
- REGON,
- NIP firmy i wspólników,
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- pieczątka zgodna z nagłówkiem REGONU.
3. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
- wyciąg KRS,
- REGON,
- NIP,
- pieczątka zgodna z nagłówkiem REGONU,
- akt notarialny,
- dowody osobiste.