Rachunek bieżący

Posiadanie rachunku bieżącego umożliwia:

  • gromadzenie środków pieniężnych,
  • prowadzenie bieżących rozliczeń w formie gotówkowej i bezgotówkowej,
  • swobodne dysponowanie środkami,
  • realizowanie płatności do wysokości salda,
  • otrzymanie kredytu w rachunku.
  • uzyskanie dostępu do bankowości mobilnej NaszBank (bezpiecznej aplikacji do autoryzacji transakcji),
  • zarządzenie kontem i usługami poprzez bankowość internetową,
  • używanie karty VISA Business, z funkcją płatności zbliżeniowych i wysokimi dziennymi limitami transakcyjnymi,
  • założenie profilu zaufanego, który umożliwia załatwianie spraw urzędowych online (CEIDG, e-PUAP,ZUS),
  • korzystanie z usługi mojeID, czyli potwierdzenie tożsamości online u dostawców komercyjnych,
  • składanie wniosków online – np. Tarcza Finansowa PFR,
  • otrzymanie terminalu płatniczego za 0 zł,
  • wiele innych…


Dokumenty niezbędne do otwarcia rachunku bankowego:

1. Jednoosobowa działalność:

  • dowód osobisty,
  • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
  • pieczątka zgodna z nagłówkiem REGONU,
  • REGON,
  • NIP.


2. Spółka cywilna:

  • dowody osobiste,
  • umowa spółki,
  • REGON,
  • NIP firmy i wspólników,
  • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
  • pieczątka zgodna z nagłówkiem REGONU.


3. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

  • wyciąg KRS,
  • REGON,
  • NIP,
  • pieczątka zgodna z nagłówkiem REGONU,
  • akt notarialny,
  • dowody osobiste.