Internet Banking

Za pośrednictwem usługi Internet Banking nasz Klient ma możliwość: łatwego dostępu 24h/dobę do wszystkich rachunków wskazanych przez Klienta niezależnie od miejsca i czasu, dokonywania dowolnych przelewów w tym składki do ZUS i Urzędu Skarbowego, zakładania lokat z rachunku wybranego z listy rachunków w ramach wolnych środków tego rachunku, uzyskiwania informacji o kredytach, składania zleceń okresowych, uzyskiwania informacji o wysokości sald na rachunkach, wydruku potwierdzenia wykonania operacji i wyciągów, obsługę kart debetowych Visa (zastrzeganie kart, zmiana limitów transakcyjnych).

Koszyk płatności to miejsce, w którym można zgromadzić operacje, a następnie za pomocą autoryzacji jednym hasłem zlecić ich wykonanie, np. paczka 10 przelewów.

Operacje w koszyku płatności można umieszczać na kilka sposobów:

  • poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru (dodaj do koszyka płatności) przy wykonywaniu przelewu jednorazowego, do odbiorcy zdefiniowanego, do ZUS lub podatkowego,
  • import przelewów z pliku w formacie ELIXIR-O lub VideoTEL

Aplikacja npodpis – aplikacja do obsługi certyfikatu kwalifikowanego służąca do podpisywania operacji w serwisie IBF, będąca alternatywnym, uruchamianym na wniosek klienta sposobem autoryzacji operacji w serwisie IBF

Hasła smsowe służą do bezpiecznego potwierdzania operacji na rachunkach w Internet Banking. Jest to wygodna i bezpieczna alternatywa dla papierowcyh haseł jednorazowych

Hasła smsowe to:

  • bezpieczeństwo (hasło dotyczy tylko jednej, konkretnej operacji i nie może b powtórnie użyte)
  • wygoda (wystarczy Twój telefon komórkowy, nie musisz pamiętać o liście haseł)
  • nowoczesność (obsługa 24 godziny na dobę)

Autoryzacja mobilna pozwala bezpiecznie zatwierdzać operacje na rachunku w Internet Banking poprzez aplikacje mobilną. Jest to szybka i nowoczesna metoda będąca alternatywą dla haseł sms.

Autoryzacja mobilna to:

  • bezpieczeństwo
  • wygoda (prostota i intuicyjność)
  • nowoczesność  (obsługa w czasie rzeczywistym)

SMS Banking

SMS Banking to usługa dzięki której zyskasz łatwy i szybki dostęp do swoich finansów za pośrednictwem wiadomości SMS.

Usługa SMS Banking umożliwia szybką komunikację Klienta z Bankiem w obu kierunkach:

– automatycznie – wysyłane są wiadomości informujące klienta o:

  • zmianie salda rachunku
  • saldzie na początek dnia
  • otrzymaniu wpłaty
  • wystąpieniu niedozwolonego debetu

DLACZEGO WARTO?

Korzyści wynikające z posiadania usługi SMS Banking to:

  • lepsza i stała kontrola własnych finansów,
  • nieograniczony dostęp do informacji o swoich rachunkach,
  • możliwość korzystania z usługi 24 godziny na dobę, o dowolnej porze,
  • z dowolnego miejsca,
  • oszczędność czasu,
  • wygoda i niezależność.


OPŁATY I PROWIZJE?

Opłaty i prowizje SMS Banking:

  • aktywacja usługi bez opłat
  • koszt wysłanego przez Bank komunikatu 0,25 zł / SMS


JAK UZYSKAĆ DOSTĘP DO USŁUGI SMS Banking?

Aby uzyskać dostęp do usługi SMS Banking wystarczy:
1. posiadać rachunek w Banku Spółdzielczym w Sokołowie Młp.
2. wypełnić wniosek o aktywację usługi SMS Banking.

Urządzanie zaufane

Szybkie i wygodne, a jednocześnie bezpieczne logowanie się do swojego konta internetowego możliwe jest dzięki dodaniu swojego komputera lub urządzenia mobilnego do “urządzeń zaufanych”.
„Urządzenie zaufane” to urządzenie, z którego korzystasz tylko Ty (np. Twój prywatny komputer, smartfon czy tablet).
Jeżeli posiadasz takie urządzenie, możesz zapisać je jako „zaufane” podczas logowania się do Internet Banking. Dzięki temu kolejne logowania do konta internetowego nie będą wymagały dodatkowego potwierdzania Twojej tożsamości (tj. SMS, autoryzacja mobilna, nPodpis).

Dodanie urządzenia jako zaufane należy zautoryzować. W oknie, w zależności od sposobu autoryzacji jaki posiada klient, pojawi się odpowiedni komunikat, w poniższym przykładzie jest to kod uwierzytelnienia i hasło:

W opcjach bankowości internetowej Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia pojawi się dodane urządzenie zaufane: