NASZ BANK

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia:
  • dostęp do rachunków,
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
  • wykonywanie przelewów Split Payment,
  • wykonywanie przelewów predefiniowanych,
  • obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
  • obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
  • mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
  • odbieranie wiadomości – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
  • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca),
  • doładowanie telefonów komórkowych.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

 

Szybka instalacja aplikacji Nasz Bank „krok po kroku”

1.Wejdź do sklepu Google Play (dot. Android) lub AppStore (dot. iOS) i zainstaluj aplikację Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym.

Pobierz aplikacje Nasz Bank ze sklepu Google PlayPobierz aplikacje BS Sokołów Młp. - Nasz Bank z App Store

 

 

 

Uwaga: W systemie iOS aplikacja nosi nazwę: BS Sokołów Młp. – Nasz Bank

2. Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego (logowania należny dokonać w przeglądarce komputera)

Po zalogowaniu, z bocznego  menu wybierz opcję „Ustawienia„, następnie „Kanały dostępu i urządzenia” po czym kliknij przycisk „Dodaj urządzenie


3. Dodaj urządzenie mobilne z dowolna nazwą.

 

4. Uruchom aplikację mobilną i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.

  1. Podaj swój identyfikator bankowości internetowej.
  2. Zdefiniuj nazwę użytkownika aplikacji, np. imię i nazwisko.
  3. Zeskanuj kod QR dodanego urządzenia, wyświetlony w systemie bankowości internetowej na monitorze komputera.

 

5. Ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami.

 

5. Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

Przeczytaj dokładnie Instrukcję Użytkownika Aplikacji mobilnej.