Urządzenie jest dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Od 26.10.2022r. dostępna jest możliwość wpłaty gotówki w naszym bankomacie dla klientów następujących banków:

  • Alior Bank
  • VeloBank
  • Bank Pocztowy
  • mBank
  • BPS
  • Banków Spółdzielczych tych które uruchomiły u siebie taką możliwość

Wpłata na rachunku klienta jest księgowana do kilkunastu minut od wpłaty gotówki. Jednorazowa max. wpłata to 200 szt. banknotów.

Zalety

  • Zwiększone limity wypłaty dla Klienta banku
  • Wpłaty bezpośrednio na rachunek Klienta, do 200 banknotów jednorazowo dla Klientów Banku (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania)
  • Możliwość wpłaty dużych kwot, np. wpłaty utargów sklepu
  • Dodatkowe usługi tj. wypłata bez karty, doładowanie telefonu, wydrukowanie wyciągu ostatnich operacji na rachunku.

Wskazówki

  • Nie należy wkładać do wpłatomatu banknotów zniszczonych, pogiętych, posklejanych bądź mokrych,
  • Wpłatomat przyjmuje do 200 banknotów jednorazowo,
  • Wpłatomat przyjmuje tylko polskie banknoty o nominałach: 10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł oraz 500 zł.
  • Wpłatomat nie przyjmuje monet!

 

Aby korzystać z powyższych funkcjonalności, Klient musi aktywować usługę „Mój Rachunek”. Usługę tą uruchamia się w bankomacie samodzielnie i jednorazowo.

 

Mój Rachunek

1. Włóż kartę do bankomatu i wybierz język po czym wprowadź PIN,

 

2. Wybierz funkcję „Odblokuj PIN”,

 

3. Wybierz opcję „Aktywuj usługę Mój rachunek”,

 

4. Jako hasło wpisz ten sam PIN dwukrotnie, potwierdź „Akceptuj” i gotowe.