Urządzenie jest dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Od 26.10.2022r. dostępna jest możliwość wpłaty gotówki w naszym bankomacie dla klientów następujących banków:
- Alior Bank
- VeloBank
- Bank Pocztowy
- mBank
- BPS
- Banków Spółdzielczych tych które uruchomiły u siebie taką możliwość
Wpłata na rachunku klienta jest księgowana do kilkunastu minut od wpłaty gotówki. Jednorazowa max. wpłata to 200 szt. banknotów.
Zalety
- Zwiększone limity wypłaty dla Klienta banku
- Wpłaty bezpośrednio na rachunek Klienta, do 200 banknotów jednorazowo dla Klientów Banku (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania)
- Możliwość wpłaty dużych kwot, np. wpłaty utargów sklepu
- Dodatkowe usługi tj. wypłata bez karty, doładowanie telefonu, wydrukowanie wyciągu ostatnich operacji na rachunku.
Wskazówki
- Nie należy wkładać do wpłatomatu banknotów zniszczonych, pogiętych, posklejanych bądź mokrych,
- Wpłatomat przyjmuje do 200 banknotów jednorazowo,
- Wpłatomat przyjmuje tylko polskie banknoty o nominałach: 10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł oraz 500 zł.
- Wpłatomat nie przyjmuje monet!
Aby korzystać z powyższych funkcjonalności, Klient musi aktywować usługę „Mój Rachunek”. Usługę tą uruchamia się w bankomacie samodzielnie i jednorazowo.
Mój Rachunek
1. Włóż kartę do bankomatu i wybierz język po czym wprowadź PIN,
2. Wybierz funkcję „Odblokuj PIN”,
3. Wybierz opcję „Aktywuj usługę Mój rachunek”,
4. Jako hasło wpisz ten sam PIN dwukrotnie, potwierdź „Akceptuj” i gotowe.